יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

Bowie and Sandals

David Bowie: Ashes to ashes
Dress: Emma // Sandals: Camper // Vintage bag

בשישי בערב, עדיין קצת שיכורים ממסיבת בריכה מצוינת, פגשנו זוג חברים יקרים לערב קסום בסינמטק לכבוד 40 שנים לאלבום "זיגי סטארדסט" של בואי. במשך שעתיים התרווחתי בכיסא בעוד הקריין של הBBC מספר לי איך הגיעה ההשראה לאלבום, אילו שינויים פיזיים קרו לו ואילו אנשים מיוחדים פגש בדרך. לאחר התכנית היבשה הוקרנה ההופעה האחרונה של זיגי סטארדסט ב-73' וכל מה שרציתי זה לשמוע עוד ועוד על היצור המופלא הזה ששינה לחלוטין ועיצב מחדש את המוזיקה מאז.

בשבת קפצנו ליריד זוגות שהיה חלק משיעורי הבית שלנו בקורס הסנדלים, ספי הקדימה אותי עם הפוסט שלה, אבל אני חייבת לומר את זה גם בעצמי. סצנת מעצבי הנעליים אולי מתפתחת ופורחת, אבל זה עדיין לא לגמרי זה. אני מאוד אוהבת את רוב העיצובים של COUPLE OF ואפילו יש לי כמה זוגות, גם מגפיים של מיכל מילר יש לי ואני מאוד מחבבת אותה אבל אתמול חוויתי אכזבה קשה. אני חושבת שבתור מדינה חמה, בה יש אולי 8 חודשים בהם האצבעות בחוץ, מגוחך שלא הצלחתי למצוא זוג סנדלים נאה לרפואה. הכל היה פשוט מדי (כפכפים שלא אוחזים את הרגל) או מורכב מדי (עודף אחיזות, קשירות וסולייה של נעלי נוחות גסות) והרוב היו בכלל על עקבי עץ מגושמים. אני חייבת להבין, מי נועל נעלי בובה פיפ טו או סנדלים על עקבי עץ בקיץ? למה אי אפשר למצוא סנדל פשוט שטוח ונוח שאפשר לבלות איתו יום שלם בלי לסבול מכאבי רגליים. ושאלת מליון הדולר - למה זה תמיד או הוויאנאס או פלטפורמות גסות? 

והנה מה שאני לבשתי ליריד זוגות, להוכיח שיש סנדלים נוחים ומאווררים ומעוצבים וקלילים ושטוחים, פשוט צריך לחפש במקומות הנכונים, כלומר בחו"ל. אני מבטיחה להמשיך להאמין ולא לאבד תקווה מהעיצוב המקומי, כרגע התקווה היחידה שלי היא התוצרים שלי משיעורי הסנדלים. מבטיחה להעלות תמונות ברגע שזה ייראה פחות כמו גזרי נייר מודבקים יחד.

On Friday night, we went to a special David Bowie evening celebratin 40 years to the Ziggy Stardust album. It was a real pleasure to watch a documentary about his inspiration and developpment and right after was the last Ziggy concert from 73'.

On Saturday I was assigned to visit a shoe fair "zugot" (pairs) that was seposed to inspire my own sandals but ended up being a dissapointment. Hopefully I will get my ideas elsewhere and find a figure that fits. So far all my trials look like a pile of paper stripes glued together. Here's wjat I wore to the fair on Saturday, with my even winning sandals by Camper. have a great week!



Essie: Bikini so Teeny + Off the shoulder
 אם הלקים שלי מוצאים חן בעיניכן, שימו לב שאפשר עוד להיכנס להגרלה (עד יום שלישי ה-28.8) ולזכות בהם. היכנסו ללינק להמשך פרטים.




 Thanks for Leaving a comment / liking on facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)

+A


4 תגובות:

  1. השמלה שלך מהממת ועם השאר את כבר יודעת שאני מסכימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! היא סרוגה אז היא לא תמיד מתאימה לאקלים שלנו, אבל אני מוכנה לספוג (תרתי משמע) עוד קצת זיעה בשבילה

      מחק
  2. גם אנחנו הלכנו לסינמטק בשישי עם זוג חברים יקרים אהההעהאהע!!!!! :)
    בקשר ליריד זוגות- לפחות לא היה שום פיתוי שגרם לחור בכיס, זה גם משהו משמח, לא?

    שבוע טוב, נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת? איזה צירוף מקרים! :)

      לעונג הוא לי שאת מגיבה לי, אגב הלוויתנית מחכה לך אצלי. דברי איתי

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...