יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

Beauty Mania


בהמשך ישיר לפוסט הקודם שמנה את מעללי באסוס ואורבן אאוטפיטרז, הנה המציאות האחרונות מתחום הטיפוח הן חו"ל והן מקומי. זה התחיל עם מארז לט"ו באב מופלא של סבון של פעם, שקיבלתי לסקירה, והיה בו בדיוק את מה שצריך כדי לשמח אותי: שפרפרות קטנות של קרם רגליים וקרם גוף לתיק, מיכל קרם ידיים גדול עם משאבה לשים על השידה ליד המיטה, שקיק ריחני לארון, נרתיק תחרה לארוז את הכל בנסיעות והכל ארוז בקופסת פח רב שימושית. המארז אגב עלה רק 129, לייק.

I've been going realy mad about cosmetics recently. I've discovered the online shopping and found some great places to shop for my favorite Europeen and American brands for small prices. Here are a few photos of what I bought and received.

c/o Sabon

מאז שהסתיימו הלימודים וחזרתי למשכורת נורמלית, התפרקתי מול קניות האונליין כמו שלא התפרקתי שנים.
בגזרת הלקים: זה התחיל עם קוביית הקיץ של אססי עם ארבעה מצבעי הקולקצייה בגודל מיני ובמחיר מיני (18 דולר כולל משלוח עד הבית). לא התאפקתי וניסיתי את כולם בבת אחת, והם נ-ה-ד-ר-ים. במקביל כפי שסיפרתי מילאתי מלוא הסל פריטים זולים מאסוס יקירתנו. את הלקים של models own אני מכירה ממגורי במנצ'סטר וחוץ ממברשת דקה ונוחה יש להם אחלה צבעים, התפנקתי בנצנצים כחולים אדומים וגיליתי שהם מתאימים להיות "שכבה משמחת" מעל כל צבע.

I went a little mad lately with Ebay and Asos and ordered the summer mini collection by Essie and a new sparkling Models own varnish via asos. I love those colors and I love the brushes of these brands.

 models own / Careline / Essie summer 2012 mini collection
Essie: bikini so tini
a perfect green -Essie Mojito madness
על הריסים: את הפריטים של בנפיט שאני כה אוהבת ניתן להשיג רק בחו"ל, לשמחתי גיליתי מוכר מקסים מקנדה באיביי שהרבה מהפריטים שלו נשלחים בחינם והמחירים מצוינים. קניתי אצלו בינתיים את המסקרה האהובה עליי בעולם Bad gal דווקא בגוון שזיף (קיים בשחור, כחול וחום), שנראה מאוד טבעי על ריסים בהירים ומחמיא לעיניים ירוקות. היא גם מעניקה מראה פחות דרמטי ממסקרה שחורה, כך שזה מתאים לי ליום יום. המחיר שלה היה מצוין - 19$ כולל משלוח, כשבספורה (sephora) היא מתומחרת 30 יורו. המברשת עצומה ומכסה כל ריס, היא לא מדביקה את הריסים והיא יורדת בקלות, מבחינתי זה כל מה שצריך.

במקביל הגיעה אליי לסקירה המסקרה החדשה של לוריאל טלסקופיק (כי צריך גם שחורה). היא שונה לחלוטין מהבד גל - מברשת דקיקה דמוית מסרק, מאריכה ומעבה אך גם מה לעשות יוצרת קצת גושים. (אני חושבת שזה כי נאסף עליה יותר מדי חומר עם היציאה מהשפורפרת) מבחינת יתרונות היא אכן עושה את מה שכתוב על האריזה ומבליטה לי מאוד את הריסים הקצרים והעלובים שלי אבל לא ברמה שזה נראה כמו ריסים מלאכותיים.אה כן והיא גם יורדת בקלות, שזה הפך למדד אצלי היות ואני כה עצלנית בהורדת איפור. אגב, המחיר בחודש אוגוסט יהיה 49.99 ש"ח, שווה ביותר.
זה הכל בינתיים, נכון שלא הכי כיף להתאפר בקיץ אבל לקים ומסקרה בהחלט עושים את ההבדל. שבוע מצוין.

I also got the chance to try out the new mascara Telescopic c/o L'oreal and my favorite in the whole world: Bad gal plum I ordered in a great price on Ebay. Now I have an everyday casual mascara that brings out my green eyes but looks natural, and a nightwear black mascara, I'm set! xx for now.

Bad gal plum // L'oreal Telescopic black



 Thanks for Leaving a comment / liking on
 facebook / following via Bloglovin & Instagram (Majajoffe)



+A





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...