יום שישי, 15 ביוני 2012

The secret spot



הפוסט הזה עוסק בקסמה של תל אביב. כמה כיף להיווכח שלעיר הזו עוד יש מה להציע לנו. יצאנו לדרך במטרה לקפוץ אך לרגע לחנות צבעי הרכב בשלמה ומהר לחזור לשייף בסדנא, בלבול קל שמקורו בחוסר שינה ומחסור בחניה זמינה הביאו אותנו אל סמטה משונה. כמו בסוד הגן הנעלם, עקבנו אחרי מסך של צמחייה חיה מופלאה והגענו אל כיכר עם גינה ציבורית קטנטנה. בין הרחובות רוחמה, סגולה וניצנה עומדת פיאצה שלא היתה מביישת את אירופה הקלאסית, כן כן רבותי גיליתי מקום שלא הכרתי בעיר הזו. ייתכן שחלקכם מגחכים בסגנון " הלו אמנם היית בקומה כמה חודשים אבל המתחם הזה כבר אולד יוז" ויכול להיות שעשיתי טעות מרה יותר וכבר מחר יעלו מחירי הדירות, יפתח סניף של חנות האופנה הרנדומלית ביותר, יוגורטריה והופ יוולד לו עוד מתחם המוני חדש שאי אפשר יהיה לפקוד שוב. במחשבה שניה, קצת צניעות (כמו שהמרצה החביב עליי אומר) , בהתחשב בעובדה שמספר הקוראים שלי ליום הוא דו ספרתי ולשמחתי מדובר בקוראים איכותיים ומקסימים, כנראה שלגלות את "סוד הכיכר הנעלמת" לא קריטי.

אחרי הקדמה ארוכה, בגלל שהיינו קצרות בזמן וחסרות חוש כיוון, עשינו סיבוב מהיר של קפה ובראוניז בבית הקפה השכונתי "סגולה" שנמצא ממש על הכיכר ואפשר לקנות בו "כוס שכנים" ולשתות תמיד בכוס האישית שלך.
הצלחנו לזהות כמה חנויות תכשיטים ובגדים מוצלחות אבל אי אפשר היה לעמוד בפיתוי אל מול חנות הקונספט "בלומפילד" שמשלבת אמנות, עיצוב ומוזיקה מכל מיני סוגים והכל בעבודת יד: הריהוט, הבגדים, הציורים את הכל ניתן לקנות ונערכים שם כל מיני ערבים מדליקים של גא'ם סשן ותערוכות אמנות משתנות - בקיצור המקום הכי מדליק שראיתי לאחרונה. 

לסיכום, אל תגלו לאף אחד לאן אתם הולכים, אבל כשיש לכם בוקר פנוי, קפצו לשם לקפה או ארוחת בוקר. יש קפה מעולה, יש ספסל מוצל בגינה, יש עיצוב חדש ואדריכלות ישנה וטובה ובעיקר יש שם שקט ושוכחים שזו תל אביב - וזה בעצם מה שחיפשנו לא? שיהיה סוף שבוע מצוין ושבת שלום ונשיקות.

My friend and I spent yesterday morning looking for a parking spot in southern Tel Aviv and ended up discovering a whole new spot in the city. In the crossing of Ruhama and Sgula streets there's a small square with a cute coffee place and a playground and above all the most beautiful old buildings. The whole set is pretty untouched and pure, it's quiet and super cool. We detected some hip clothing and jewelry shops and one amazing design/art/live music concept store called Bloomfield. Enjoy the photos, and the weekend. xx

Bloomfield





Sgula coffee shop
neighboor's cups







Thanks for Leaving a comment / liking on
 facebook / following via Bloglovin

A+



5 תגובות:

  1. מקסים! הדלקת אותי..בהחלט נראה ששווה לקפוץ

    השבמחק
  2. מקומות כאלה גורמים לי לחשוב פעמיים על המעבר לאנגליה. אני כל כך אוהבת את ההפתעות התל אביביות הקטנות האלה. אין ספק שאגיע לשם בקרוב, ותודה על ההמלצה :)

    השבמחק
  3. איזה תמונות נהדרות! תודה על ההמלצה

    השבמחק
  4. שמחה לשמוע שגיליתי לכן משהו חדש!
    אגב, ביוטי ביץ' לאן פניך באנגליה?

    השבמחק
  5. אוי, זה אכן מקום מעולה ממש. לא הייתי שם שנים.
    פעם לפני המון זמן היה שם אירוע אמנות מגניב בחורף והיה לי קר אבל היו הקרנות מדהימות על כל הבתים מסביב לכיכר וגם הסטודיו של Gelada שם ויש להם טישירטים מעולים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...